мектепті дамыту жоспары
2016-2017 оқу жылындағы
Мектепті дамыту жоспары
Тақырыбы: Мектеп бойынша жаңаша тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың оқыту дағдыларын қалыптастыру.
Мақсаты: Білім беру мекемесінің қиындықтың сәтті шығуын және мемлекеттің қоғам мен тұлғаның өзгеріп жатқан қажеттіліктерін қанағаттандыру.
Міндеті:
<!-- [if !supportLists] --> 1. <!-- [endif] --> Мектеп ұжымын оны дамытудың мақсатына жаппай жұмылдыру және үйлестіру.
<!-- [if !supportLists] --> 2. <!-- [endif] --> Мектеп проблемаларының мәнін анықтау.
Мектеп болашағын болжау. Оқушылар сабаққа белсене қатысады, шығармашылық дағдыларын арттырады , жұмысқа ынталы болады , жауапкершіліктері артады
|
Басымдықтар |
Табыс критерийлері: ( өзгерістерді дәлелдейтін нәтижелер ) |
||
|
Мұғалімнен күтілетін нәтижелер |
Оқушыдан күтілетін нәтижелер |
Ата-аналардан күтілетін нәтижелер |
|
|
. Жаңартылған бағдарлама өзгерістерін оқу үрдісіне енгізу |
Оқушыға қажетті ақпараттарды талдайды. Жаңа тәсілдерді тиімді енгізеді. |
Ерекше қабілеті бар оқушылар зерттеледі. |
Сапалы білім беріледі. |
|
. Топпен жұмыс істеу. |
Топ басшысының жауапкершілігі артады. |
Топтық жұмыс барасында оқушылардың оқу дағдылары артады. |
Преподавателидің жаңашыл түрде өткізген сабақтарына қатысып , пікір алмасып отырады. |
|
. Бірлескен оқуды тиімді ұйымдастыру. |
Бірлесе отырып, ұйымдастырушылық қабілеттерін арттырады |
АКТ – ны қолдануға тапсырма түрлерін орындау арқылы оқушылардың белсенділіктері мен қызығушылықтары артады |
Ата-аналар мұғалімдермен бірлесу арқылы оқушының пәнге қаншалықты қызыққанын анықтауға қатысады. |
|
. Шығармашылығын дамыту , бағалаудың тиімді жолдарын қолдану |
Шығармашылық топ құру арқылы оқушылардың шығармашылық жұмыспен айналысуын дамытады. |
Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдылары артады, олардың өзін-өзі бағалауына мүмкіндік беріледі. |
Оқушылардың шығармашылықпен айналысуын дамытуға қол ұшын береді. |
|
р/с |
Іс – шара |
Мақсат |
Күтілетін нәтижелер |
Жауапты |
Өткізілетін күн |
Мониторинг |
Ресурстар |
|
1 |
Педагогикалық ұжыммен жұмыс |
Білім беру үрдісіндегі қуатты педагогикалық құралдардың мазмұны мен ерекшеліктерін қарастырады |
Ұжымның жаңашыл пікірлері мен көзқарастары қалыптасады. |
Мектеп басшысы Примкулова А.Б 3 деңгейлі мұғалімдері Пірімқұл А Алтыбаева Г Несіпбаева К |
|
Пікіралмасу |
Жеті модуль туралы
Блум таксономиясы
Джиго әдісі
«Топқа бөлу» әдісі
|
|
2 |
Шығармашылық топ құру |
Шығармашылық топ мүшелері бірлесе отырып, мектептің даму жоспарын құрастырады |
Топтағы тәлім алушылардың өзіндік жауапкершілігі мен міндеттемелері анықталады. |
|
|
Кәсіби сұхбат |
3 деңгейлі нұсқаулығы, тәлімгерлік жоспар құру. |
|
3 |
Сауалнама жүргізу. |
Мектептің бастапқы жағдайы мен жетістіктерін, кедергілерін анықтайды. ( мұғалімдер, оқушы, ата-ана) |
Алынған сауалнаманың нәтижесіне талдау жүргізіледі.
Бірінші аптаның жұмыстары бойынша нәтижелер анықталады. |
|
|
Диаграммалар |
Сауалнамалар , сұхбат жүргізу , оқушы үні. |
|
4 |
Мектептің даму жоспарын құрастыру |
Мектептің бастапқы жағдайы мен жетістіктерін негізге ала отырып, алдағы уақыттағы дамыту іс – шараларын қарастырады. |
Жоспар бойынша іс – шаралар айқындалады. |
3 деңгейлі мұғалімдер Пірімқұл А Несіпбаева К Алтыбаева Г және тәлім алушылар |
|
Кәсіби сұхбат |
Алынған сауалнама қорытындысы бойынша мектепті дамыту жоспары әзірленеді. |
|
5 |
Тәлімгерлік жұмыстар жүргізу. |
Тәлім алушылар коучинг сессияларды жүргізу арқылы бағдарламаның мазмұнын таныстырады және таратады. |
Тәлім алушылар коучинг жоспар құрастырлады.
Екінші аптаның жұмыстары бойынша нәтижелер анықталады. |
3 деңгейлі мұғалімі Пірімқұл А Несіпбаева К Алтыбаева Г және тәлім алушылар |
|
Дебат |
Тәлім алушылар коучинг сессияларды жоспарлайды және жүргізеді. |
|
6 |
№1 коучинг сессия
«Жаңа тәсілдерді қолдану арқылы топтық жұмыста оқушылардың оқыту дағдыларын қалыптастыру » |
Ынтымақтастық пен бір-бірін оқыту дағдылары қалыптасады. |
Топтық жұмыс барысында оқушылардың бір-брін оқыту дағдылары артады. |
Тәлім алушы мұғалімдер |
|
Бейнетаспа |
1 апта 1-2, 2 апта 5 күн ресурстары,
3 деңгей нұсқаулығы. |
|
7 |
Кәсіби әңгіме өткізу. |
Тиімді жолдар мен тәсілдерін қарастырады. |
Оқыту үрдісіндегі басымдықтар мен кедергілер анықталады. |
3 деңгей мұғалімі Пірімқұл А Несіпбаева К Алтыбаева Г және тәлім алушылар |
|
Рефлексия |
Сабақтың сәтінен бейнесюжеттерді қолдану. |